Blogul lui Gabitz

Leapsa – 7 masini de vis

Posted on: iunie 1, 2010

N-am mai scris pe blog de anul trecut, dar iata ca am ocazia sa mai sterg praful de pe-aici cu ocazia lepsei primite de la Sorin Grumazescu, despre masinile mele de vis.

Cred ca toata lumea care ma cunoaste stie deja ca sunt fan Audi, si va spun din start ca masina care m-ar face fericita si pe care as vrea s-o conduc zi de zi e un Audi A3, sau in cazul de fericire extrema, Audi RS3


Am stat si m-am gandit mult la ce alte masini as vrea sa mai am in garaj, dar cum in general ma plictisesc rapid de diversele posesiuni, si fiindca mi se pare mult mai incitant sa conduci mai multe masini si nu doar una, o sa vorbesc aici despre masinile cu care as fi foarte bucuroasa sa dau o tura, sau sa ma plimb o saptamana-o luna.

Ce admir la o masina? Designul, puterea, confortul si…sunetul motorului. Ma plictisesc variantele normale ale masinilor – ma atrag masinile tunate, personalizate, care ies in evidenta cu ceva fata de restul. Deci da, imi plac masinile flashy si agresive 🙂

1. Pe primul loc – Audi R8 – care cred eu nu mai are nevoie de nicio prezentare, o masina dorita de orice impatimit auto, fan Audi sau nu.

2. Audi RS5 – neaparat de culoare rosie – cea mai frumoasa masina de la Audi, si cu putere pe masura.

3. Audi Q7 by MTM – pentru combinatia de negru si portocaliu, si pentru sunetul de evacuare al lui Q7…

4. Marturisesc ca de cand lucrez cu BMWBlog Romania, am inceput sa ma uit si la BMW-uri, asa ca pe locul 4 sunt doua exemplare M3 Coupe, unul by IND in nuanta Blue LeMans – pentru ca arata incredibil si pentru ca Blue LeMans m-a cucerit definitiv…si celalalt by MWDesign, BMW M3 E92 Darth Maul, pentru agresivitate.

5.  Tot de la BMW, acest Seria 1 Coupe in nuanta Power Green Metallic – imi place pentru culoarea electrica de senzatie,  o gasesc absolut delicioasa.

6. Mercedes-Benz SLS AMG, pentru senzatia pe care trebuie s-o ai cand ai pe mana 571 CP. Trebuie sa spun ca m-am invartit pe langa SLS la Salonul de la Frankfurt, dar nu mi-am dorit s-o conduc pana nu am citit review-ul Andrei Zaharia , care m-a facut sa retraiesc senzatiile din simulatorul de F1 de la Muzeul Mercedes-Benz din Stuttgart. Daca masina asta poate sa redea senzatiile de-acolo, atunci trebuie neaparat incercata.

7. Pe locul sapte e BMW S1000RR. Stiu, nu e o masina, dar la 193 CP cred ca merita trecuta pe lista. BMW S1000RR mi-a frant inima anul asta la Munchen…am cautat-o peste tot la BMW Museum si am fost in al noualea cer cand am gasit-o la BMW Welt…ce pot sa zic, motocicleta asta imi face inima sa bata mai repede doar cand o vad.

Cam astea ar fi primele masini pe care le-as lua la o plimbare. Mai urmeaza o lista de 15-20 de masini tunate, dar nu va mai plictisesc cu ele.

Multumesc, Sorin, pentru leapsa! O trimit mai departe la Afaith, Ciops si la oricine doreste sa ne impartaseasca lista sa de masini de vis…

surse foto: Audi A3, Audi RS5, Audi R8, Audi Q7, BMW M3 IND, BMW M3 MWdesign, BMW 120i, Mercedes-Benz SLS AMG, BMW S1000RR

1 Response to "Leapsa – 7 masini de vis"

si audi are multe beculete pe bord 🙂

Lasă un comentariu