Blogul lui Gabitz

Pe unde-am disparut

Posted on: Octombrie 10, 2009

Imi dau seama ca n-am mai scris de mult timp pe-aici, asa ca fac mea culpa. Pe scurt, n-am facut nimic notabil in ultima vreme, doar mi-am revenit dupa vacanta on the road, am fost in Dobrogea si la Campina si am iesit la pozat la Mogosoaia. A, si am reusit sa vad cateva filme care merita, dupa parerea mea:

Inglorious Basterds – regizor Quentin Tarantino. Superb, maine sper sa-l vad inca o data la cinema 🙂 Poate nu va plac filmele cu nazisti sau cu al doilea razboi mondial, sau poate nu va place Brad Pitt, nu conteaza. Filmul merita cel putin pentru actorul principal Christoph Waltz, care face un rol magistral, si pentru coloana sonora.

Mary si Max – eu l-am vazut in deschiderea festivalului Anim’est, care s-a lasat cu peripetii: au intarziat 15 minute, apoi au pus a treia rola de film in loc de prima, dar nu a mai contat, filmul a meritat toata asteptarea si tot stresul. Chiar daca am intrat la 18.30 in sala de cinema si-am iesit la 22 🙂 Un film de animatie excelent, despre viata si prietenie.

He’s not that into you – e cotat cu doar 6.5 pe IMDB dar mie mi s-a parut ca face toti banii: e un film amuzant si foaarte ‘iluminant’ 🙂 Habar n-aveam ca filmul e bazat pe o carte scrisa in urma unei replici devenite celebre din Sex and the City.

Tot la capitolul filme, sa nu uit ca a inceput Dr. House sezonul 6. A, si pe langa asta, am decis sa experimentez seriale noi, la recomandarile prietenilor. Primele doua in teste: Entourage si Californication. La prima vedere par seriale for men mostly, dar le mai dam o sansa 🙂

Azi am fost la Palatul Mogosoaia, la pozat cu cei de la orasul.ro. Foarte frumos palatul, frumoase si pajistile si parcul, mai ales acum toamna; pacat ca nu ofera nicio informatie despre cine l-a construit, cine a trait pe-acolo, nimic. In plus era si inchis pentru vizita in interior. Noroc ca exista Google si Wikipedia, ca sa citesti cand ajungi inapoi acasa, sa stii ce-ai vazut.

Palatul Mogosoaia

Palatul Mogosoaia

Noi am ajuns la Mogosoaia cu trenul, si cu ocazia asta vreau sa spun ca am asistat la un incident nefericit la coborare in halta Mogosoaia: noi eram vreo 70 iar trenul a stat mai putin de un minut, astfel ca o parte din colegi n-au mai apucat sa coboare, fiindca trenul s-a pus in miscare; in plus doua colege au sarit din trenul in mers si s-au lovit cam rau. Eu nu-mi imaginez cum se poate intampla asa ceva: conductorii nu se uita sa vada daca mai coboara inca lume din vagoane? Sau poate se cred in vestul salbatic unde era cool sa sari dintr-un tren in mers? Fiindca in zilele noastre nu e prea cool, credeti-ma, cele doua fete se puteau rani destul de serios. Iar ceilalti colegi nu stiu ce au facut pana la urma, sper ca n-au ajuns la Urziceni in trenul cu pricina…

Tot azi am ajuns si la Campina. Mi-au placut muzeul memorial Nicolae Grigorescu si Barajul Paltinu. Si peisajele de pe Valea Doftanei. Avem o tara frumoasa…

Lacul Paltinu

Lacul Paltinu

pe Valea Doftanei

pe Valea Doftanei

Muzeul memorial N. Grigorescu

Muzeul memorial N. Grigorescu

A, si stiati ca N. Grigorescu a pictat in jur de 4,000 tablouri in cei 60 ani de creatie? Si a inceput sa picteze la 11 ani…Mi s-a parut impresionant. Plus faptul ca a calatorit mult in lume: Viena, Paris, Roma, Istanbul. Imi pare rau ca nu e voie sa se fotografieze  nimic din casa memoriala, mi-au placut mult obiectele pe care le-a adus din Turcia: pusti, iatagane, vase pentru substante aromatice, toate impodobite cu pietre semipretioase. Asa ca nu pot sa va spun decat sa mergeti sa le vedeti by yourself.

Next…pun la cale o noua vacanta afara, la sfarsitul lunii. O sa aflu in curand unde, cand si cum. I’ll let you know, sper ca de data asta sa-mi dati liste mai serioase de suveniruri de adus 🙂

4 răspunsuri to "Pe unde-am disparut"

Ahaaaa, deci sa inteleg ca eu n-am fost destul de serios cand ti-am spus ce vreau?? 😀 Bineeee Atunci de data asta te las sa alegi tu ce vrei sa-mi aduci. Na. Uite-asa! :))

PS: Muzeul memorial Nicolae Grigorescu chiar mi-ar placea sa-l vad.

Ba da, stiu! 😉
Si prima oprire in vacanta e la showroom-ul BMW de pe Champs Elysees, sa stii 😛
Ah, si cu ocazia asta am dat in vileag unde plec in vacanta :))

Nu pot sa spun decat atat: I HATE UUUUUUUUUUU! 🙂

Lasa ca tu iesi mai in castig, o sa testezi Z4, ce-ti pasa… Eu o sa-nghet pe strasse in Parigi…

Lasă un răspuns

