Blogul lui Gabitz

Turist de weekend in Delta

Posted on: Septembrie 10, 2009

Am ajuns in Delta in weekendul care tocmai a trecut, si asta pentru prima oara in viata 🙂

Impresii…prea putine, dat fiind ca am stat mai putin de 24 ore efectiv in Delta, si inca in civilizatie, adica in Sulina. Deci n-am simtit linistea din Delta, n-am luat contact cu locuitorii adevarati ai Deltei, nici nu m-au atacat tantarii si nici lipitorile. Trebuie sa mai merg la primavara, si sa merg in salbaticie, poate cu Soimii Dunareni la Partizani 🙂 Pana una alta, am pus poze aici. Puteti citi despre toata excursia pe Blogul de vacante.

A, si o surpriza foarte placuta – Acvariul din Tulcea. Foarte frumos!

1 Response to "Turist de weekend in Delta"

Buna,
am fost si eu la Sulina in acea perioada. Pozam oameni cam prea indraznet pe promenada si a fost o pereche cu un EOS care m-a apostrofat (el) ca nu le-am cerut permisiunea. Daca intimplator erai una din acele persoane, scrie-mi, ca v-am prins binisor, ca sa va trimit pozele.

Lasă un răspuns

