Blogul lui Gabitz

Prima vacanta :)

Posted on: Septembrie 10, 2009

Pe anul asta, sa nu credeti altceva :)) Si da, in mod paradoxal, abia de maine intru in prima vacanta pe anul asta 🙂

Stiu ca toata vara am fost plecata in weekenduri, dar nu se pune 😛 E drept ca nu prea simt nevoia de o vacanta mai mare, dupa atatea plecari, dar e foaarte binevenita, mai ales ca e vorba de Salonul Auto de la Frankfurt 🙂
Sunt foarte fericita ca am obtinut acreditare de presa pentru Salon, multumesc mult Geei si lui Horatiu pentru ajutor. Merg sa fac fotografii si hopefully sa scriu despre ce vedem acolo 🙂

Plec maine impreuna cu Vali, aka my brother, cu masina, si ne lansam intr-un circuit de 10 zile, pe traseul Bucuresti-Timisoara-Viena-Ingolstadt-Munchen-Stuttgart-Frankfurt-Berlin-Praga si inapoi in Romania. Recunosc ca la stabilirea traseului m-am inspirat din ideea lui Bobby Voicu de a vizita muzeele auto din Germania: fiind fan Audi, tin mortis sa vad Audi Museum Mobile, dar in functie de timp sper sa ajungem si la BMW si Mercedes-Benz. Eu am mai fost la muzeul BMW acum doi ani, fix cu putin timp inainte de inaugurarea BMW Welt, asa ca acum ar fi o ocazie buna sa vad si fabrica. Vali a venit cu ideea de a merge la Berlin, iar mai departe Praga e oricum in drum, asa ca am inclus-o automat in circuit.

roadtrip

O sa schimbam vreo 5 hoteluri, si conform Via Michelin avem in fata un traseu de 4500 km 🙂
Pana acum am primit recomandare de drum sa nu mergem prin Recas, spre Timisoara. Daca aveti vreo recomandare de obiective de vizitat/traseu de urmat, let us know 🙂

Ce vreti sa va aduc din Germanica? Dati o strigare in comments/mail si pun pe lista 🙂 Eu stiu ca vreau sa-mi iau fanion cu Bayern Munchen 🙂

See ya!

Sursa foto.

3 răspunsuri to "Prima vacanta :)"

Drum bun, vacanta placuta, aveti grija de voi si sa va distrati cat se poate de bine. Eu vreau asa. BMW Vision EfficienctDynamics Concept si/sau Mercedes-Benz SLS AMG Gullwing. Machete, brelocuri, orice. 😀 N-am pretentii mari, nu?

Multumim!
Ok, s-a notat 😉 Vad ca de la Audi nu vrei nimic 😛 Incercam cu MB 🙂

[…] gluma, pe unul din articolele ei de pe blog ne spunea ca pleaca la Salonul Auto de la Frankfurt si pana acolo, la diverse muzee (BMW, Porsche, Mercedes, Audi). Intrebarea de final la acel articol […]

Lasă un răspuns

