Blogul lui Gabitz

Litro :)

Posted on: August 30, 2009

Fiindca tot am fost la mare, sa nu uit sa amintesc de Litro, sau benzinaria nou-deschisa a kazahilor de la KazMunaiGaz, cei care au preluat Rompetrol. Am tinut neaparat s-o incerc (ca orice lucru nou-aparut) si mi-a placut mult, e haioasa. Chiar ca seamana cu un OZN. Si au sandwich-uri bune, sau poate doar imi era mie foarte foame sambata la 6 am. Nu am inteles totusi de ce se plateste separat pentru mancarea de la raft si mancarea proaspata (sandwich-uri, cornuri). Cam aiurea, dupa parerea mea.

Ca look, ziua poate ca nu arata spectaculos, dar noaptea e luminata, si culorile se schimba! 🙂 In 15 minute am prins doua culori – albastru si roz. Mai jos – poza cu ozn-urile albastre. Cel mai mult imi place picatura stilizata – nu-i asa ca e fun? 🙂

Litro

Ah, si motorina e chiar buna! Si inca ceva, benzinaria e pe la km 139, aproape de terminarea autostrazii, spre mare.

Cine a mai incercat? Liked it?

Etichete: ,

1 Response to "Litro :)"

super poza gabi, felicitari.
Litro, gaborii si o masina.

Lasă un răspuns

