Blogul lui Gabitz

Romantism de sfarsit de august :)

Posted on: August 28, 2009

Azi m-a pocnit romantismul. Nu stiu ce-am patit, nu prea mi se intampla 😀 Am fost la Festivalul ceaiului si-al cafelei, Tea-Coffee festival, la Palatul Sutu (Muzeul Municipiului Bucuresti). Pe langa ceai, cafea si chiar ciocolata calda era si muzica, si melodia asta – Historia de un amor – rasuna de cum am intrat in curtea muzeului, si mi s-a lipit de creier. Am gasit pe Youtube mai multe variante, dar cea cantata de Trio Los Panchos mi se pare cea mai reusita. Si versuri…pe wikipedia!

Es la historia de un amor /Como no hay otro igual /Que me hizo comprender /Todo el bien, todo el mal.

So i’m happily romantic 🙂 Noroc ca imi trece repede, am pus melodia pe repeat pana o sa mi se ia 🙂

Ah, si am mai vazut ca incepe maine un eveniment dragut si romantic: Saptamana Japoneza la Muzeul Satului, care inseamna expozitie de fotografie si kimono-uri din Nagasaki, muzica si dansuri traditionale, arte martiale, bucatarie japoneza, proiectie de filme documentare si de animatie, si multe altele. Mi se pare romantic fiindca ma duce cu gandul la sarbatoarea ciresului la japonezi 🙂 Si la Mulan 🙂 Si la Changi si Shogun, doua din cartile mele preferate 🙂 Si la multe amintiri…

Anyway, ziceti si voi daca un cires japonez inflorit nu e romantic 🙂

Cires japonezSursa.

Etichete:

1 Response to "Romantism de sfarsit de august :)"

Asta e cumva in gradina botanica?

Azi am descoperit si eu ce sunt copacii astia minunati, infloriti. Chiar am ramas :O, erau flori necunoscute pt mine. ma simt mai bogata de cand am aflat 🙂

Lasă un răspuns

