Blogul lui Gabitz

Am trecut la alt nivel :)

Posted on: August 22, 2009

…in ce priveste dotarea cu aparatura foto 🙂

Anul asta ziua mea a venit mai devreme cu 4 luni, asa ca am primit cadou de la fratele meu aparatul asta superb impreuna cu o sumedenie de accesorii, de la un al doilea obiectiv, la trepied, rucsac, card, acumulator; a, si mi-am luat pana si filtre 🙂 Deci aproape jumatate de magazin 🙂 Multumesc mult, Vali! :* >:D<

Toate bunatatile astea  le-am luat de la F64, si chiar mi-a placut sa cumpar de la ei (e a doua cumparatura cred, prima oara facuta acum cativa ani, o geanta foto): ii urmaream de mult timp pe Twitter, si am zis sa testez cat de social media-oriented sunt si daca chiar pot face o cumparatura via Twitter. Zis si facut, Barbu de la @f64 a fost foarte de treaba si mi-a facut o configuratie completa, ba mi-a recomandat si pentru viitor ce-ar trebui sa am in vedere (alte obiective, blitz extern, etc). A fost foarte rapid si eficient tot procesul, am facut comanda online, iar ieri am devenit proprietara Canon-ului. Asadar, multumesc F64 si lui Barbu in special pentru ajutor si pentru sfaturi. A, si sa zic, cu ocazia asta am devenit si client fidel, si am primit si discount (aici a fost un pic ciudat, initial a fost vorba de un discount cam de 5% din comanda, apoi s-a redus la 2%, dar asta e, pana la urma m-am ales cu un card de 8GB gratis, si acum beneficiez de reduceri la fiecare comanda 🙂

A, si sa nu uit sa-i multumesc  lui Aurel pentru ca m-a ajutat cu sfaturi in ale fotografiei si aparaturii foto 🙂 Danke!

Revenind la aparat…pana acum eu am folosit un Canon S2 IS, care mi-a placut si imi place in continuare mult. Am apreciat calitatea imaginii, zoom-ul impresionant (12x), ecranul rabatabil, super macro-ul, calitatea filmelor, aplicatia de lipire a pozelor pentru panorame, si faptul ca puteam face fotografii si prin viewfinder si prin ecranul LCD. Unde simteam ca ma limiteaza – pe vreme innorata sau cu lumina putina nu prea mai avea resurse,  in general se misca si declansa greu, astfel ca nu prea puteam face instantanee, nu puteam trage RAW (optiunea e disponibila numai de la S3 in sus, si acolo printr-un firmware) si ma enerva cand aveam de fotografiat cladiri masive de la distanta mica, fiindca nu incapeau in poza. Dar l-am folosit cu succes din 2005, n-am avut nicio problema cu el, l-am luat prin toate vacantele si excursiile, la toate evenimentele si saloanele auto, si am facut zeci de mii de fotografii. O sa-l pastrez cu siguranta ca backup, pana invat sa ma descurc cu 500D-ul.

De ce-am ales sa trec la Canon 500D? O sa radeti, dar am eu o fixatie cu filmele HD, si-atunci am tinut sa iau ceva care sa poata sa filmeze HD. Halal fundamentare a deciziei de cumparare, cum s-ar zice, nu? :)) Well, I’m a woman, deci am voie 😛 Si cum singurele alternative viabile erau de la Nikon  (eu fiind prea comoda sa trec la alta marca – desi am avut vreo doua saptamani un Nikon D40 al unei prietene si mi-a placut cum mergea), nu prea am avut de ales. Bine, da, mai exista 5D Mark II, dar n-am ajuns inca la nivelul ala 😀

Week-end-ul asta sper sa apuc sa il testez, sa vad ce poate. Am pus doar pentru exemplificare cateva poza, asa la o prima vedere, fara sa setez nimic si fara sa deschid manualul 😀  Din nou o chestie care ma incanta, dar pe care probabil fotografii normali o gasesc irelevanta – si la 500D pot sa fac fotografii uitandu-ma prin ecran! Hurray! 🙂

Etichete: , ,

6 răspunsuri to "Am trecut la alt nivel :)"

bravo, felicitari si la cat mai multe poze din cat mai multe calatorii!

Multumesc! 🙂

eu zic ca pozele nu-s ok.
mai lucreaza la setari.
sa-l stapanesti sanatoasa.

Multumesc! Da, le-am facut fara sa setez nimic pe aparat. Invat, invat 🙂

Deci nu mai ai nici o scuza sa nu vii cu premiul Pulitzer acasa! 😀

Hi hi…nu am aspiratii atat de inalte! Ma multumesc cu o expozitie proprie, si apoi mai vedem 🙂

Lasă un răspuns

