Blogul lui Gabitz

Rusenski Lom

Posted on: Iulie 26, 2009

Weekendul asta am fost in parcul natural Rusenski Lom, in Bulgaria, langa Ruse. Auzisem de parc de cand Calin Fusu a anuntat ca face Blogaria acolo si am mai citit la Doru Panaitescu pe blog despre el.

Despre parc puteti citi aici, eu deocamdata n-o sa spun decat ca are vreo 3400 ha, ca e foarte frumos, si ca pe langa frumusetile naturale ale zonei (canion, pesteri, animale, pasari si  insecte) mai sunt de vazut printre altele si cateva manastiri in piatra si o cetate medievala. Deci mai intai poze, si sper sa revin in curand cu un post detaliat despre excursia asta, ca merita.

Warning – cred ca cele mai multe sunt cu libelule.  Cred ca e din cauza ca e prima oara cand vad libelule altfel decat cele rosii si galbene de la noi; cel putin cele albastre m-au fascinat total 🙂

Spre final – panorama facuta sus la Cetatea Cherven.

Week-endul urmator: Transfagarasan. Vreau sa mai vad lacul Balea, imi place la nebunie albastrul intens pe care-l are  cand e cerul senin. Pana la urma am reprogramat Transfagarasan, au fost niste probleme cu cazarea. Am fost la vulcanii noroiosi.

Etichete:

9 răspunsuri to "Rusenski Lom"

foarte frumos gabitz..tine-o tot asa

Gabi, tu esti indragostita de Bulgaria, sau ce?

Da, da, da! De la Andra mi se trage, ea a vazut toata Bulgaria 😛 Eu mai am de explorat Kamtchia si muntii 🙂

gabitz, culmea ca nu s-au gandit sa aduca libelule albastre in romania LOL

offtopic: Cine o fi ElenaC? Se potriveste cumva cu semnatura mea de demult.

Am admirat si eu manastirea Basarbovo, din departare, cand am mers la Blogaria 4. Si chiar ziceam ca merita vizitata cu prima ocazie. 🙂

ElenaC e prietena mea cea mai buna ;))
Foarte frumoasa manastirea B., doar ca risti sa suferi de sete pe-acolo, eu citisem ca au fantana si cand colo era doar ornamentala :))

Bungaria e cam ca Romania, doar ca mai mica si mai frumoasa si mai linistita.

Bulgarii sunt si ei cam ca romanii, adica la fel de prosti dar mai putini fuduli, ceea ce de fapt ii face mult mai putini prosti.

Drumurile bulgaresti sunt cam la fel cu ale noastre, doar ca mai pustii si mai asfaltate si au enormul bun simt de a nu trece prin localitati, ceea ce face condusul mult mai placut, mai putin cand vine un roman din spate si da flashuri.

Satele bulgaresti sunt cam ca ale noastre dar cu un pic mai putine termopane si mai linistite pt ca DN-ul bulgaresc nu trece prin ele, lucru care s-a mai spus.

Autostrada bulgareasca trece prin multi si tunele si e mai buna ca aia romaneasca care taie baraganul. Au si una care trece prin baraganul lor care e mult mai proasta decat cealalta.

Centura bulgareasca e la fel de aglomerata si de stramta ca a noastra si personajele de pe margine lucreaza in acelasi domeniu (servicii entertainment adulti).

Capitala bulgareasca e mare si are tramvaie. Mai multe nu as putea sa spun pt ca nu am intrat in ea. A, si intr-un capat se pierde romantic in munti.

Eolienele bulgaresti sunt ca si cele romanesti, singura deosebire fiind ca exista.

Banii bulgaresti sunt cam ca si ai nostri doar ca sunt de 2 ori mai valorosi si valoarea lor ramane constanta in raport cu euroiul, ceea ce ii face cam de 4 ori mai valorosi in opinia mea.

Bere bulgareasca e mai slaba si mai ieftina, deci mai buna.

Marea bulgareasca e aceeasi ca la noi doar ca e mult mai mare, mai calda si mai limpede. Si mai verde. Si nu prea are alge. In rest e la fel. Inclusiv faptul ca e plina de turisti romani.

Fun facts: bulgarii chiar au ceafa mai groasa. Inclusiv femeile. Si romanii sunt cam de 2 ori mai enervanti in afara tarii decat inauntru. Sau poate in afara se vede diferenta mai usor si de aia.

Vlad, tu pe langa cont de twitter trebuie sa-ti faci si blog! :)) Fiindca ai foaarte multe de zis! :))

Sunt altruist, prefer sa iti fac tie trafic 😉

Lasă un răspuns

