Blogul lui Gabitz

Un joc iritant

Posted on: Iulie 17, 2009

Am primit de la un coleg joculetul asta stresant, care pretinde ca iti solicita si restul nefolosit de 92% din creier. Nu stiu daca e adevarat, dar e cert ca da dependenta 🙂

Nu-mi iese faza cu embed-uitul, asa ca pun link, il puteti juca aici.

Trebuie sa mentii ambele sfere pe plansa de joc, cat mai mult. Se pare ca nu pot sa fiu inteligenta mai mult de 11 secunde si ceva 🙂

jeu chiant

Pentru varianta in engleza click pe steguletul din stanga.

Sunt curioasa ce scoruri se pot obtine, asa ca daca il incercati, spuneti-mi cat ati rezistat cel mai mult 🙂

Etichete:

5 răspunsuri to "Un joc iritant"

Interesant joculetzul, 🙂 25 de sc si ceva, cred ca a fost totusi doar din greseala 🙂

Wow, 25″! Super! Eu am progresat abia pana la 16″ :))

I’m as smart as a poodle…almost! 😦

I’m „almost”as smart as a poodle, meanning… not even there yet!:)

aproape 22′..da e interesant…felicitari pt blog…proiecte…calatorii..vizite….pe scurt..tot 😛

Lasă un răspuns

