Blogul lui Gabitz

Week-end de cinci zile :)

Posted on: Iulie 7, 2009

Saptamana asta weekendul meu incepe de miercuri, si incepe foarte bine cu Optimism2009, un eveniment original organizat de Evensys pe tema „Cum sa iti pastrezi optimismul si cum sa il insufli celor din jur” 🙂 Imi pare rau ca nu m-am adunat sa scriu si eu o prezentare pe tema asta, dar sper sa contribui cu idei ad-hoc 🙂 Abia astept sa vad ce se va intampla acolo, si sa aflu cum isi gasesc alti oameni resurse de optimism 🙂 Eu n-as putea sa spun unde le gasesc pe-ale mele, dar stiu sigur ca sunt optimista incurabila :))

Dupa infuzia de optimism de maine,  joi merg la Open Coffee sa vad cum arata o discutie despre start-up-uri pe Web, apoi la networking cu cei din grupul de pe LinkedIn Romanian Managers, sa facem afaceri 🙂 Si la final sper sa ajung si sa beau o bere la Evenimentul cu 6e-uri (sper inofensive 🙂 – BeerTweetMeet 🙂

Vineri am descoperit ca e o petrecere care se anunta foarte tare, Wet Party! Auzisem de YoungProfessionals de la o prietena care merge in excursia in Bucovina, si ma bucur ca cei de la YP s-au gandit si la oamenii care raman in Bucuresti si au conceput petrecerea asta.  Sper sa fie fun!

A, si sambata plec la mareee 🙂

Am ganduri mari, sper sa fac fotografii frumoase la evenimentul aviatic de la Mamaia, FAI Mamaia World Elite Aviatic Formula. Abia astept sa vad in actiune lotul national de acrobatie aeriana, i-am vazut de fiecare data cand au facut spectacol de Ziua Aviatiei si m-au impresionat, avem si noi super piloti! Am gasit programul pe zile in comunicatul de presa de aici.

Deci, weekend placut, everyone! Si poate ne vedem la mare? 😉

Lasă un răspuns

