Blogul lui Gabitz

Motoare si adrenalina

Posted on: Iulie 5, 2009

Am vrut si eu sa ajung aseara la Red Bull – X-Fighters, dar din cauze meteo am ajuns fix la momentul asta:

Red Bull X Fighters

Red Bull X Fighters

Adica mai pe romaneste…la final 😦

Oricum am inteles ca a fost un spectacol pe cinste, am vazut la Geea poze foarte frumoase – sper sa le puna intr-o galerie, mi s-a parut incredibil ce au facut cei patru si motocicletele lor.

LATER EDIT: Geea a pus pozele aici.

Am cautat pe Youtube si am gasit unul din filmulete, facut de ghostmuppets …spectaculos de-a dreptul.

Enjoy!

Am citit mai multe detalii si-am vazut mai multe filme pe  Liber in miscare, Jocuri de idei si la Sorin Rusi

Etichete:

Lasă un răspuns

