Blogul lui Gabitz

Am vazut Ice Age 3 :D

Posted on: Iulie 5, 2009

A fost supeeer! Cred ca e cel mai amuzant din serie 🙂 Ca si poveste/content, parca tot primul ramane de baza, dar al treilea te face sa razi cu lacrimi :)) Nu vreau sa scriu prea multe despre subiect ca sa nu stric surpriza. In mare este vorba despre prietenie, incredere, dar si despre a-ti descoperi scopul in viata 😀 Filmul are aventura cat cuprinde, personaje noi (o nevastuica British cam dusa cu pluta, dinozauri mari si mici, inclusiv unul monstruos,  o veverita noua – si ce veverita :D, plus un pui de mamut), si multe, multe scene foarte haioase. Preferata mea de pana acum e scena cu gazele toxice de deasupra prapastiei 😀

Overall dupa parerea mea, filmul e de nota 10.

Nu ma pot abtine totusi sa nu observ un trend la filmele de desene animate (asta ca sa am eu ceva de comentat, as always 😀 ) Am eu o problema, sau eroii desenelor animate fac copii prea repede? 🙂  Ma refer la Shrek si Ice Age: I mean,  in primul episod – Shrek o cunoaste pe Fiona, sau la Ice Age in al doilea – Manny o cunoaste pe Ellie, iar next – fac copii! Nu pot sa mai lase si ei sa treaca ceva timp intre astea doua etape? Adica macar 2-3 filme in care eroii sa se plimbe prin lume, prin spatiu sau prin alte dimensiuni, sa-si faca prieteni, sa se distreze, si dupa aia prin al 4-lea sau al 5-lea sa faca copii? De ce e musai sa-i faca imediat? Da, e fun in continuare, dar nu la fel de, fiindca parca devine mai responsabil filmul odata cu aparitia odraslelor. Ce parere aveti? 🙂

Oricum, sper sa nu se gandeasca producatorii sa aplice asta la toate filmele de desene animate. Nu ma vad bine daca apar continuari la Mulan sau Lilo&Stitch in care sa o vedem pe Mulan cu baby warriors, pe Lilo adult, married with children, iar pe Stitch avand grija de copii. Ar fi prea mult 🙂

Revenind la Ice Age 3….duceti-va sa-l vedeti la cinema, ca merita 🙂 3D-ul nu e foarte spectaculos, dar e placut, iti da senzatia ca personajele sunt langa tine.

Astept impresiile voastre dupa 😉

P.S. Nu m-am putut abtine si am tinut neaparat sa fac poza cu monstrul, si in plus i-am chinuit si pe prietenii cu care am fost la film cu asta :)) Ce-a iesit puteti vedea mai jos 🙂

Ice Age 3 - CinemaPro

Ice Age 3 - CinemaPro

Eu sigur mai merg sa-l vad, deci dati de stire cand vreti sa-l vedeti 😀

Etichete:

1 Response to "Am vazut Ice Age 3 :D"

„Nu ma vad bine daca apar continuari la Mulan sau Lilo&Stitch in care sa o vedem pe Mulan cu baby warriors, pe Lilo adult, married with children, iar pe Stitch avand grija de copii. Ar fi prea mult :)”

Adica ar fi prea tare, asta cu Lino&Stitch 😀

Lasă un răspuns

