Blogul lui Gabitz

RoTweetMeet #2 – „Martini de 140 de caractere”

Posted on: Iulie 2, 2009

Mai nou am inceput sa merg si eu pe la evenimente online-related, sa vad ce se discuta si sa cunosc oameni din online. Am mai fost la cateva, dar asta e primul despre care si scriu. In plus am avut si aparatul foto la mine, asa ca au iesit si cateva filmulete si poze.

E misto cand scrii despre un eveniment la 24 ore de cand s-a intamplat, pentru ca nu mai trebuie sa te obosesti sa povestesti, deja au facut-o ceilalti participanti 😀 Si ce bine ca @nihasa a strans deja tot ce s-a scris despre asta intr-un singur loc, aici

Asa ca o sa scriu doar cateva idei despre cum am vazut eu conferinta, ca ‘newbie’ la astfel de evenimente, si care oricum nu era in target:

– invitati in ordinea prezentarilor: Dragos Roua, Dragos NovacBobby Voicu, Calin Fusu, Alex Seremet, Tudor Galos, Alin Zainescu.

– mi-a placut structura evenimentului, prezentari scurte de 7-10 minute, deci totul la obiect – cu exceptia lui Alex Seremet care a vorbit vreo 15 minute.

– s-a vorbit printre altele despre scopurile in care se foloseste Twitter, despre tool-uri de Twitter, despre companii ca si creatori de content, despre campaniile de publicitate pe social media.

– mi-a placut ca au fost multe studii de caz: Microsoft, Metropotam, BMW, StatusPimp

– idea jam: „Orice companie trebuie sa aibe profil pe o retea sociala”, „Social media is not a campaign, it’s a commitment”, „Ce conteaza pe Twitter e sa atragi followeri relevanti”, „Nu conteaza cati followeri ai, ci pe cine urmaresti”, „Twitter-ul este un canal, nu o destinatie”.

– ca intotdeauna, cel mai usor se retin chestiile amuzante, cum ar fi:

– Bobby Voicu:

  • ref. la Twuffer si optiunea de a posta anumite tweet-uri automat, la anumite ore:  in cadrul unei campanii de promovare nu mai trebuie sa stai cu grija ca „A, am uitat tweet-ul, vai ce-mi face seful!”, sau daca sunteti seful: „Ce prost sunt” 🙂
  • [pe Twitter] „am 2500 oameni pe care-i folos….urmaresc” :))

– Tudor Galos „Pentru injuraturi [vav Microsoft] exista romania[at]microsoft[dot]com, dar Twitter-ul este mult mai rapid” 🙂

– Calin Fusu vis-a-vis de remarca lui Tudor Galos cum ca „Social media is not a campaign, it’s a commitment” – „Da, social media = commitment, adica trebuie sa bagi bani luna de luna” 🙂

Filmuletele mai jos (am filmat din doi in doi, fiindca nu mi-a dat prin cap sa iau si trepied, asa ca am stat cu aparatul prin aer):

Dragos Novac – Introducere

Bobby Voicu – Twitter Tools

Dragos Novac – Metropotam – studiu de caz

Fosnetele care se aud prin filme sunt din cauza faptului ca mai faceam si poze in timp ce filmam 😀

Pozele n-au iesit prea stralucit, lumina era cam slaba. M-a salvat de la dezastru total @geea, care a facut poza de mai jos cu aparatul meu. Restul de poze aici

RoTweetMeet

In concluzie, mi-a placut. Si mi-a placut si locatia foarte mult, la Carturesti, printre fotografii frumoase, albume de arta si fotografie. Felicitari organizatorilor!

Lasă un răspuns

