Blogul lui Gabitz

Mi-am facut blog!

Posted on: Iunie 21, 2009

De obicei sunt early adopter al chestiilor interesante care apar, dar in cazul asta a durat ceva mai mult 🙂 De fapt am asteptat sa am ceva de zis care sa merite sa fie citit de altii.
Cam ce se va gasi pe-aici, in principiu: fotografii, impresii despre evenimente, filme si muzici, carti, destinatii de vacanta. Si daca aveti sugestii – cam despre ce-ati vrea sa cititi aici, va rog sa le lasati la Comentarii 🙂
I hope you’ll enjoy it!

5 răspunsuri to "Mi-am facut blog!"

In sfarsit 🙂
Bine ai venit 🙂

@Elena @Oana @Ionut Va multumesc tuturor pentru urari 🙂

foarte frumoasa tema ti-ai ales 🙂
te rog sa scrii des, ca asa de rar te vad incit macar sa te citesc ar fi bine

La mai multe povestiri, intamplari si poze…

Lasă un răspuns

